Friday, November 30, 2018

Moj najdraži film...

Moj najdraži film je Sam u kući. Sam u kući Američka je obiteljska komedija iz 1990. godine. Glavni glumac je Macaulay Culkin. Sporedni glumci : Joe Pesci, Daniel Stern, John Herd, Catherine O'Hara... Kada je Kevinova obitelj krenula na božićne praznike, zaboravila je jedan sitan detaljčić : NA KEVINA!!! Osmogodišnji Kevin McCalister postao je gazda kuće. Nakon što je slučajno ostao sam kod kuće, Kevin se zabavlja ukrašavanjem kuće za nadolazeće praznike. Ali ali ono čime on kiti kuću daleko je od šarenih kuglica i božikovine. Dvojica šeprtljavih provalnika pokušavaju ući u kuću, dok im Kevin priprema dobrodošlicu, postavljanjem zapanjujučih zamki i prepreka. Sam u kući najdraži mi je film zato što je jako smiješan i zabavan. Volim kad Kevin radi zamke za Harriya i Marva i kako je lukav i dosjetljiv. Gledam ga svake godine s obitelji i nikad mi neće dosaditi. Svima preporučujem da pogledaju ovaj film jer je ZAKON!!!!!!

1 comment:

  1. Nisi baš pratila pravila, nemaš nikakvu sliku, ali mi se sviđa to što si napravila taj post o istom filmu kao i ja.

    ReplyDelete